fredag 26. februar 2010

Glass og karaffel

Jeg ønsker meg denne vakre karaffelen med glass (Diamante water set fra Maxwell & Williams). Bildet er hentet fra Inside out, mai-juni-nummeret fra 2009. Fargene i bildet er så delikate, særlig den blekgrønne fargen i det jeg innbiller meg er en deilig limonade. Og så er det sommer. Jeg vil at snøen skal forsvinne, nå! Maxwell & Williams (og Inside out) er australske, så det er spørs hvordan det går å bestille glass over nettet derfra... Forhåpentligvis finnes det noen nærmere som selger settet. Jeg får undersøke litt. I det samme bladet fant jeg dessuten dette fine kjøkkeninteriøret fra en reportasje om kunstneren Lizzie Buckmaster Doves hjem. Jeg liker alt med dette, Eames-stolene, de avstemte fargene, spisebordet og stolene, bildene, klokken og koppene som henger i taket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar