søndag 6. februar 2011

En pust i bakken

Det er mye som skal presses inn i kalenderen for tiden. Jeg føler at jeg går rundt og rundt i en syklus av input, overload og shutdown, for å si det på godt norsk. Det kan bli så som så med output når målet blir overskygget av en følelse av å være fullstendig overveldet. Tre viste meg denne øvelsen på kjøkkengulvet forleden. Der lå han, myk og avslappet, og la til noen små juksesnork for effektens skyld. Jeg klarer nok ikke å ligge sånn uten å få vondt lenger, men med litt trening burde det gå. Og med tanke på alt som durer og går i hodet mitt nå, er det kanskje på tide at jeg gjør et forsøk på å folde meg selv pent sammen og slappe av litt.

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om vi har det omtrent likt om dagen. Godt at Tre tar grep og viser Mamma hvordan det skal gjøres. Jeg har notert det bak øret og lover å prøve (må bare passe på at det er noen tilstede som kan hjelpe til med å brette meg ut igjen)

    SvarSlett
  2. Hahaha! Kanskje det er best å starte med å sette seg på en stol, og så jobbe seg nedover derfra! :D

    SvarSlett