søndag 21. mars 2010

New dog on the block

Yngstemann har lagt sin elsk på den første hunden jeg laget og gitt ham navnet Flekk. Jeg har fått litt tid igjen, og har endelig fått sydd denne hunden til Fem. Den skal selvfølgelig få ansikt, og et heklet skjerf. Fem insisterer fortsatt på at den skal ha rosa lepper, så det skal den få. Selv om jeg er ganske sikker på at han her er en kar, om enn med ganske følsom snute. En hund i drag, kanskje? Denne er som den forrige laget etter et mønster fra Miyako Kanamoris bok Sock and glove. Ellers har vi vært ute og grillet pølser to dager på rad, til stor fornøyelse for store og små!

2 kommentarer:

  1. Så fin! Kler nok røde lepper også:) Jeg er imponert over det høye aktivitetsnivået i helgene, pølsegrilling og treklatring, vet ikke helt om jeg kan si det samme:)

    SvarSlett
  2. Jeg, på den annen side, reiser ikke på jentetur til Budapest og drikker spennende drinker i cocktailkjole. Jeg ruller rundt i snøen i en uformelig kjeledress. *sukk*

    SvarSlett